Tack Annie!

Halloj! 

Tack super snälla Annie för att du hjälpte mig idag, du är toppen! 

Nu är jag hemma igen..
Det vart ingen snabbis på stan idag, utan jag tog bussen och åkte till jobbet i stället, det hade dykt upp annat för min syster, så hon kunde inte passa  Astrid!

Nu ligger jag i sängen med Astrid i armhålan och Mattias i fotändan =) ja han tittar hockey och ser inget för mig och datorn! 

De gick helt ok att jobba idag.. men jag har just inte kunnat ätit något i dag heller.. 
min kost betsår numera av fil.. jag kan inte äta något.. provade med lite potatismos på jobbet men de gjorde ont.. 
Jag har sköljt munnen nu med Corsodyl, så jag hoppas på att det blir bättre.. jag skulle tro att det är därför jag är trött.. 
Vi får se hur jag mår i morgon, mår jag ok så åker jag till mamma,annars stannar jag hemma. 
Håll tummarna! 

Nu tror jag att jag tänker sova! 
Sov gott! 

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0