Pissdag igen!

En pissig dag är vad jag har i dag!! 
Sitter i soffan och orkar inte göra ett skit!! 
Jag måste åka buss till jobbet, jag hatar att åka buss..
Jag måste lämna Astrid ensam.. Jag hatar att lämna henne själv..

Jag är trött och less!! 
Har inget särskilt att göra och orkar inget heller.. men vill inte sitta här! 
Och jag ska jobba.. vilket jag inte heller har någon lust med..
Nu sitter jag bara och väntar på att åka och jobba.. jag börjar fyra! Tjoho! 
Vad ska jag göra?! 
Jag skulle behöva ta en lång promenad med Astdrid men jag har ingen lust eller ork.. 
Jag är less på allt i dag..

Om jag fick välja skulle jag inte jobba.. då skulle jag kunna hitta på något, men nu är det bara sitta och vänta.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0