Hej igen, minns ni mej?

Hejsan!

Har ni saknat mig?
Jag har inte bloggat på en veckas tid nu!
Jag har haft lite att göra..
Jobbat och funderat på lite annat.. såklart.
Nu sitter jag hos Mamma och pappa i vetskap om att det någonstans i rummet jag befinner mig i finns en enorm spindel.. dananananana (Hajen temat) 
Sitter i hopkrypen i stolen, nackdelen är ju att dom kan klätta dom fanskapen!
Har städat idag och slösurfar nu lite bara, har varit vaken sedan 5 i morse, så jag kanske tar en tupplur snart.. =)
Mattias jobbbar över idag eller igen den tid han försovit sig så han kanske kommer ut och hämtar mig vid åtta i kväll han ska i väg på lite annat biltjaffs däremellan oxå..nya däck, lacka bilen jada jada ni vet.. =)
Idag har det kommit två paket från Hm ett till Mattias och ett till hans lillasyster, beställde en studentklänning  henne därifrån!
Super fin! Har ni tur får ni se! För jag köpte en till mig oxå !!

Nä dax för en tupplur !

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0