Städning och hopp om att hitta tröjan!

Godmorgon!!
Det är så typiskt .. jag glömde att ställa klockan i går ..Skulle ju på skolan en snabbis,,men vi bokade om tills på måndag! Skönt faktiskt!  Så jag gick ut med Astrid och kastade henne i plurret, hon vart så smutsig på små tassarna..Ja i går var det inte mycket städat.. Vi myste i stället.. =) så jag får städa idag! 
Jag är så less hur mycket man än städar så blir det skitigt på engång!!
 Ja Ja .. jag var så irriterad i går,, jag gick ner på stan en sväng.. och går in på bik bok och ser då att dom har reat ut en hoodie som jag har velat ha hur länge som helst... en rosa med ett stort guld hjärta på ryggen.. den har kostat 300-400kr men jag har inte haft råd.. och nu ser jag att det matchande byxorna hängde på rean.. och till min förtvivlan så har tröjan tagit slut!! =(  jag ville så gärna ha den!! vad ska man göra?? Jag ångrar verkligen att jag inte köpte den då jag funderade på de för länge sedan.. dum fan jag är!!
Jag är en sån som om jag har bestämt mig att den ska jag ha ,så ska jag bara ha den oxå... så jag tänker att dom kankse inte var slut,,, de kanske hänger någon i butiken som bara hamnat fel.. =) så jag tar nog en sväng ner och kollar...nu meddetsamma!!
hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0