Poker och julmys!!

Jahaja då var man ute ur pokern.. damn!!
Benny åkte ur först sedan brorsan sedan jag... dom håller på än.. och ett tag till förmodar jag..
Innan de komm för att spela kände jag för att elda lite doftolja och det gjorde jag BIG TIME! Julmys.. åhh I love!!  Det Fattas bara pepparkakor och lussebullar..så härligt !! Jag längtar verkligen till jul.. kollade på Ikeas jusaker härom dagen.. hittade inget kul.. konstgt!? Det kanske kommer in mer sedan.. men jag längtar verkligen till jul trots att vi ska hinna till ALLA typ hur många som helst men tillslut brukar vi alltid hamna hos min mamma och pappa på julafton och sover vi i deras gäststuga *burr* svinkallt brukar de vara där.. men Mattias envisas ändå med att sova i kallingar medans jag sover i mysbralla och raggsockar tjocktröja, duntäcke och filt. men det är så härligt ändå, alla är ledig och man äter god mat..
Mattias och jag ska ha julgran för första gången sedan jag flyttade hemifrån för 6 år sedan (har jag bestämt!!) Mysigt!!  Men jag kan avslöja att Vi kommer kunna ta bilen ut till mamma och pappa på jul.. ( om vi har hunnit köpa någon)
Jag längtar..till jul och poker va skittråkigt i kväll så var de med de!! Mattias åkte just ut oxå .. darn,,
Danne och Danne i final!!
Nä man ska väl kanske ta och krypa ner i sängen och sura då..
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0