Nyklippt Astrid och blåsa på tån!!

Tjena!!


Har haft fullt upp.. Det som har hänt är att Mattias har fyllt år  och alla samlade ihop ett stort presentkort på  Elgiganten eftersom han kom fram till att ett x-box vore kul.. så det fick han.. och tårta vart det.. hela tre stycken..=)

Astrid har snaggats och är nu en fin liten tjej..




Astrid var till farbro doktorn i går och fick medecin för sin klåda i går så nu ska hon bli frisk igen.. Åh hon är så söt..

Med en blåsa på tån promenerade jag ner  från vetrinären och när jag kommer hem så får jag just veta att Sarek mamma och pappas hund är färdig kastrerad så det var bara att knata upp igen och hämta vilde Bill..
Åh vad skönt det var.. =) Men det gick bra..

Som vanlig så ska jag till mamma och pappa och hälsa på .. jag ska ju jobba i morgon och behöver hundvakt.. sån tur att jag har min mamma och pappa! 
Nu ska jag ta och packa i hop och kila.
Ha de gött! Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0