Long time no see!!

Tja! Länge sedan nu.. men jag har haft massvis att göra.. hinner inte en med mina kompisar,tråkigt..
idag är jag ledig men kände att jag behövde lite tid för mig själv.. kan vara skönt i bland. 
Jag och Astrid tog en promenad.. vi gick och köpte några goda tuggben på zoo.. mums sa Astrid.
Jag lämnade tillbaka jackan jag köpte och köpte den här i stället..
EVEREST W LT DOWN JKT F7
Så en fjällräven är jag kanske inte i så stort behov av..
Men jag skulle vilja ha ett par fina stövlar till klänningarna jag köpte när jag va med Mamma på ikea åh dom är så fina..men jag hittar inga fina vinter skor.. men det är som vanligt att jag går i mina sneakers i djup snö men de funkar inte när man har hund.. jag måste ha ett par varma vinterskor!!
Jag och mamma gick en promenad med hundarna häromdagen och hade med oss kameran vilket vi ofta glömmer.. lägger in bilder sedan när jag kommer ut på ön.


Kollade lite på Asos och såg till min förtvivlan att de har rea..  (Pank) men vill så gärna ha halsbandet och en ring därifrån..
Large Chunky RingKissing Kids And Heart Pendant NecklaceHoppas inte att de hinner ta slut innan jag får pengar..man betalar ju påengång med Visa kort.. *suck*  
Hittar ännu mera fint.. kolla in den här.. i svart..
Pleated Neckline Off shoulder Top fin eller hur?


Herrejösses vad jag är trött.. tur jag är leig i dag och i morgon.. jag ska jobba på söndag.. delad tur.. dra mej...
Oj vad klockan är mycket! Bästa att sätta fart.. måste fixa innan jag åker till Alnö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0