Kylskåpsbyte och mys med syrran!!

Jahaja.. en ny härlig dag med massor av saker att göra..Jag ringde hyresvärden förut för vårat kylskåp har pajjat!! Kul jag har ingenting att äta nu.. och jag orkar inte går ner på hemköp heller.. jag får ta en tekaka utan pålägg.. GOTT! 
Sedan ska jag ta och städa lite.. jag har blivit som min mamma. Hon dammsuger och torkar golven varje dag innan kl 10 varje morgon! Och jag har sett vissa symtom på mig själv.. men de är skönt att ha rent.. =) 

Jag längtar efter min syster, det var länge sedan vi sågs nu.. det är så mysigt när hon kommer och hälsa på då fikar vi alltid något gott och tittar vi på tv eller en bra film och somnar i soffan!! Myigt!! Ska nog ringa och fråga om hon vill komma ner.. jag måste ju vara hemma tills i eftermiddag då dom kommer med kylskåpet!!
 Jag ska till skolan morgon och "Göra slut" Jag har pluggat lite nu för jag ska ta sista uppgiften muntligt tror jag ..hoppas det går bra .. det har hängt över mig att jag inte har varit 100 % klar med all upgifter.. så jag hoppas att det går bra så jag slipper skriva en uppsats till, jag orkar inte!! Jag har annat att tänka på nu på dagarna som att städa och fika gosaker..=) Nu ska jag ringa min systeryster!!
So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0