Körkort vs Vinterjacka och busskort

Oh jisses vilken tråååkig dag.. Mysbralla i love it men fan va trist ... Jag har ju fått lite jobbtider nu så de ska bli skönt o komma igång igen efter så många månaders plugg men samtidigt så är det riktigt skönt att kunna styra dagarna som man själv vill.. Men jag kommer nog inte gnälla när lönen kommer och jag kanske får mer än 1000spänn kvar då alla pissräkningar är betald..Mattias kommer förmodligen att jobba över hela veckan, så trist.. men samma där, vi gnäller inte då lönekuvertet dimper ner i lådan..snart slut på dömningar för honom oxå (fotbollsdomare) skönt att få ha honom hemma i soffan mysiga höstkvällar.
 
Fick just veta att han har fått en uppkörningstid oxå men jag säger inte när för att jinxa de.. ja det ska bli skönt OM han nu fixar uppkörningen =)
Eftersom jag inte haft råd att ta något körkort så jag har ångrat bittert många gånger att jag inte sparat till  körkortet, som en skitkall söndag morgon när man ska till jobbet och bussen går 06:20 *burr* men det är ju trots allt billigare med en varm jacka än ett körkort.. =) hehe kanske det är dax att tänka på att spara till körkortet snart.. jag gjorde faktiskt ett teori prov på internet..lyckades få till 14 rätt av 20 man skulle ha 16 för att bli godkänd ganska bra ändå måste jag säga för en total rookie!!
Nu ska jag  hångla med kudden och förhopningsvis lite med min älskling oxå!! =)
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0