Hämdogram och silverfiskar!!

Tja!!

Mitt första inlägg.. jag har ingen aning om vad jag sysslar med egentligen... men men.
Jag kom just hem från ikea, sprang i birsta i tre timmar och kom hem med ett paket rakhyvlar och en duschkräm och sockervadd på burk ( me like, men min sambo bara skrattar åt mig)
Jag har just avslutat min utbildning till undersköterska och som ni kanske vet så är man inte så förmögen när man pluggar.. därav duschkrämen och hyvlarna man kan ju inte komma hem tomhänt eller??! (sockervadden som tröst för att jag inte hade råd med den fina jackan och jeansen jag ville ha)
Och jag är så förbannat jävla dum så jag går på Ikea oxå... stupid ass!
What to do?
Och inte nog med det så har någon av mina kompisar skickat ett hämdogram (från mitt i nyllet) I det stod det :

 Hej .

Som du säkert vet, genomförs just nu genomgripande sanering av lägenheterna i fastigheten där du bor. Under arbetet har vi funnit att husbock (larv + skalbagge) verkar ha sitt ursprung i din lägenhet. Beslut om nödsanering med omedelbar verkan har fattats för att undvika ytterligare spridning. Vi hoppas kunna sätta igång snarast. Hör av dig till oss (0771-707000) för praktiska detaljer med nycklar osv.

PS. Du anmodas se över hemförsäkring för att slippa stora kostnader i samband med ingreppet.

Med vänlig hälsning

JF Skadejour AB
Tfn 0771-707000

Det var ganska lustigt med tanke på att jag skulle ringa till våran hyresvärd i dag om att vi har silverfiskar och pälsängrar hemma och ser detta mail.. What??!!
Ja jag gick på de iaf.. Jag ringde inte nummret  utan min hyresvärd och frågade om dom hade skickat mailet, men fattade att det var nå jävla påhitt... kollade nummret och såg då att det var ett hämdogram!! Tack ska du ha!!!
Ja men anticimex måste ju komma iaf!!  * suck*  
För att summera dagen så har jag strött salt i såren och påmint mig själv om jag faktiskt är skitpank och blivit påmind om att vi inte bara har en hund till husdjur utan härliga pälsängrar och silverfiskar oxå!! Nice!! 

Kommentarer
Postat av: systeryster

Hej lillstrumpa!! grattis till utökningen i familjen ha ha, själv har jag haft otaliga dispyter med tvestjätarna som envist ska komma in... men det är bara till att ta fram badtofflan och smaska till dom...
kram sara!!

2007-10-01 @ 20:45:02
Postat av: Anonym

Varsågod!!!

2007-10-08 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0