Grattis Johanna , Tack ska jag ha!!

Tja! Nu är det klart med skola .. och mina betyg?  .. inte ett enda g... bara en massa vg och mvg !! =)
Jaha då sitter man på Alnö igen och Sarek är kåtare än kåtast ( på Astrid) han har de tufft .. de är klart han är sugen att tjusa lite!
Men vilket gnäll.. ojojoj!
I morgon börjar jag jobba igen, och börjar inte förs 15:30, då har man hela dagen på sig att gruva sig!
 Fast det beror ju helt och hållet på vilka man jobbar med såklart! Och jag har inte en aning!

Nu är det ju så att eftersom jag har pluggat och min ekonomi inte varit på topp så har jag en önskelista detta år tänkte att då kan jag skriva den på min blogg istället för att säga det til folk för de kan bil lite pinsamt att fylla 24 och ha en önskelista..( brukar egentligen vara anti födelsedagspresenter  eftersom jag föredrar spontana presenter)  

Men här kommer den:

1. Bik Bok set  Rosa el svart med hjärta på ryggen ( lycka till)
2. Desperate housewives boxarna
3. Nike skor vita och beiga 36 ½

4.Kaffebrygg Rusta

 KAFFEBRYGGARE 1,5 L

5. Uggel paraply cubus
6 Uggelhalsband cubus svart eller vitt
7. Presentkort : Hm, Veromoda, Gina tricot, Ikea, Make up store, Jess
8. VItt Pannband indiska 
9. Sockervaddsmaskin = ) 
10.Klippning  
11. Blåbärs regnjacka Hm
12. Kamera
13. Jeans
14. Halsband Branders Guld "JOHANNA"
15. Underlägg och Tvål och hjärtan Sara vet ; )
16. Tatuering kanske vet inte riktig.. Vet att sara tänker på att köpa gnuggisar.. = )

17. Halsband Asos


 Kissing Kids And Heart Pendant Necklace Kids Necklace in the style of Elisha Cuthbert
 
18. Toppmatad tvättmaskin
19. Moon boots utan lurv vita ( sköna till vinerpromenaden med Astrid)

20.Täckkbyxor
21. Linne designe by : Cassandra Rhodin ( lycka till! )
22. Nike jacka Halens



23. Nike skor Halens 


24. Fjällräven jacka i fin färg.
Ny! Fjällräven Expedition Down Jacket (M)
25. Svart väska med guld nitar från  gina tricot
26. Fina stövlar
27. Silverfärgat armband med hjärtan från hm


28. Ring Asos
Large Chunky Ring


29. Uggel ljus lagerhaus
30. Diskpropp med söt anka från mique
31. Nagelborse söta djur mique  
32.Dun väst med luva svart se bild nedanför
33.Hårspray från sebastian
34. Söta accesoarer ringar halsband armband
35. väska från ellos
Zooma
36. Väska Halens

37. Mössa hm


38. Cardigan hm


39. Vit Top hm



40. Hårspännen hm



Jag tror de var allt!!
Tack för mig nu är de kaffedax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0