Far ända in i baljan!

Sitter ute på Alnö hos min mamma och pappa och häckar.. Vi gick en promenad med hundarna och när vi kom hem så väckte jag gamla minnen från när jag var liten.. jag åt nyponsoppa!!
Jag gillar inte ens det längre.. det är nämligen så att när jag var liten så konsumerade jag oerhört stora mängder av nyponsoppa, jag var nog anledningen till att de fortsatte tillverka nyponsoppa över huvudtaget..och att Ekströms inte gick i konkurs, min mamma berättade att dom köpte hem ekonomipack som tog slut ganska fort.. *slurp* huvva!!!

I morse när jag vaknade så han inte det klinga i huvudet som det alltid gör om det där roliga den dagen men när jag hade varit vaken ett tag kom jag på att jag hade fått kosing på kotot .. så jag tog och betalade våra räkningar och tappade genast humöret.. trodde att jag skulle få hyfsat kvar efter allt var betalt men ack vad fel jag hade!! FAN!

Pratade med min storasyster Sara hon  var lite nyfiken på när Mattias skulle ha uppkörningen men jag teg som muren!!
 Hon frågade om hon skulle köpa en rattmuff i födelsedagspresent åt honom.. hehe men försök du bara jag kommer inte att tala om när.. =)  Fast innerst inne vet jag att jag kommer att berätta..På nåt sätt lyckas dom alltid dom där storasyskonen!!

Jag skrev i går om att det är så skönt med höst och att man slipper alla småkryp.. tji fick ja!! Jag gick ut på bron för att ta en rök .. tro inte på fan att de kommer en geting.. den 3 oktober.. och dessutom när jag kommer in ligger det en stor spindel med höga jävla äckliga ben innanför dörren!! Nä Far ända in i baljan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0