Skitjävla jul!

När jag vaknade idag så var det en massa som snurrade i mitt huvud..
1.Paketet fråm hm har kommit
2.Handfatsskåpet har kommit
3.Oriflame borde komma idag ( mamma säljer)
4.Paket från asos borde komma idag
5.Jag ska jobba
6.Har jag fått nåt svar om lägenheten
7Kliv upp och rök och ta reda på de
8.Vad ska jag köpa till Mattias i julklapp ( han vill inte att vi ska köpa några julklappar)
9Vart ska vi vara på jul

Ja thats it.. Mamma måste ju köpa sin julklapp för 200 spänn i dag och pappa likaså.. dvs jag får gå och handla..
Jag får nog snällt vänta tills i morgon em med att inhandla det som skas för julen..och dessutom måste jag nog köpa den fina klänningen jag såg på vila i går =) 
Ja jag har mycket att göra.. precis som alla vid den här tiden på året.. och det blir ju ännu bättre när man måste hinna med att jobba oxå!   
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0