Loböle it is!

Tja! Min lediga dag idag.. skönt om jag hade varit hemma!! Men ack det är jag inte och det är bara att acceptera.. 
Idag är sista dagen som det går att göra intresse anmälan på lägenheten som jag var intresserad  av,jag hoppas verkligen att vi får komma och titta iaf,
 jag har en jobbarkompis som bor i närheten och vi har redan planerat att vi ska ta promenader med våra hundar.. problemet är bara att hon inte har någon hund än och vi har inte lägenhet därute än..men det vore ju kul förståss!!
 
Det nalkas jul och jag har ingen aning om vad som hända skall, men vet vi någonsin det?
 Samma sak varje år.. syrran skickar inbjudan till julafton i början på April och vi har tre familjer att hinna med +  Mattias farmor.. och som vanligt betsämmer vi oss inte förs dagen före julafton.. men jag tror vi drar oss mot stöde den här julen.. eftersom jag och syrran är i luven på varandra..så dit åker vi nog inte..

Ja det visar sig väl hur det blir..

Jag går idag och väntar på paket från asos.. smyckena jag önskade mig när jag fyllde år fick jag köpa själv och går nu och väntar...spännande.
 
Jag har fler paket att hämta men det ska bli en överraskning till Mattias så jag kan inte visa honom än..

I våran familj så köper vi inte längre julklappar till varandra, utan vi köper en enda var för 200 spänn och drar sedan lott... tjoho!
Jag kom just på hur pissig jävla skitjul det kommer bli i år och inte bara för paketen!! Och jag kan inte supa bort den heller eftersom jag måste jobba!! FUCK!! Synd att de ska fira hos syrran annars hade jag kunnat få träffa familjen Bryngelsson  men inte..
Ja ja LOBÖLE it is!
So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0